Show reviews that mention
order customer service customer service money item refund items return number
Filter review
New Reviewer

Writing via email for guidance from customer services

Received unsatisfactory item of underwear last week.
View full review
1 comment
#1697467

Hello there, SloppyBongo956. What seems to be the problem with the shapewear you received? If you need to return or exchange it, you may submit your request here: https://returns-exchanges.shapermint.com/#/ If you're having troubles, you may also send us a private message with your order details through our facebook page.

ID
#1551771 Review #1551771 is a subjective opinion of poster.
Service
Shapermint Customer Care
Reason of review
Order processing issue
New Reviewer

Terribley upset.

Hi, my name is Liz. I received my order last week, and was thrilled, and very excited to try on my new Shapermint waist shorts, which l had saved hard for now that l am retired. As you might imagine, l was terribly upset to find that as soon as I began moving around, l found both legs of the shorts began riding up, and bunching at the top of each leg, which felt extremely uncomfortable, causing me to constantly have to keep pulling them down.. I'm so disappointed, and very worried l will be unable to retun them, as not only have they been worn, l didn't for one second think l would be returning them to you, and have since disposed of all the packaging and paper work. I would be so grateful, and appreciative if there is anything you could do to help me please? Thank you for your kind consideration. Yours faithfully. Elizabeth Salinas
View full review
1 comment
#1702715

We're sorry to hear that, SloppyBongo956. You may try the panties instead.

You may submit your return or exchange request here: https://returns-exchanges.shapermint.com/#/ You just to put your correct order number and zip code. Let us know if you need any assistance.

ID
#1551764 Review #1551764 is a subjective opinion of poster.
Product
Shapermint Body Shaper
Reason of review
Bad quality
New Reviewer

Shapermint Scam "OVERNEL SA"

I was on vacation and had no cellphone service, but had ordered from shapermint in March 2019. My credit card was kept on file with them, and when I returned home, I had 3 more orders from them (placed and sent to my address, that were charged when I had NO CELLPHONE SERVICE!) How does this work? Was my phone hacked, or was I scammed by Shapermint? They can't be reached! Mari Warnick
View full review
1 comment
#1697377

We sorry to hear that, Mari. That's very unlikely, we don't process orders on behalf of our customers and we are definitely not a scam.

Can you tell us your order number so we can look into it? You may also send us a private message through our facebook page and we'll have someone help you right away.

ID
#1551495 Review #1551495 is a subjective opinion of poster.
Service
Shapermint Customer Care
Reason of review
Order processing issue
New Reviewer

Ordered 2 Many

I was online and accidentally ordered one too many of your high waisted shorts so now my order is wrong. Please get in touch with me my number is 706-424-****.
View full review
1 comment
#1697378

Hello there, DeeplyElephantShrew474. We're sorry but we don't have an active phone line yet.

Can you tell us your order number so we can look into it? You may also send us a private message through our facebook page and we'll have someone help you cancel your other orders.

ID
#1548061 Review #1548061 is a subjective opinion of poster.
Service
Shapermint Customer Care
Reason of review
Order processing issue
New Reviewer

No customer service phone number

They offered me free shipping but after I checked out, i clicked "order summary," which you can only click AFTER you Checkout, and they charged me shipping. I have tried to contact them in Facebook Messenger and they say "how can we help you" and after typing my entire concern ,& telling them to cancel my order...crickets..no answer.
View full review
1 comment
#1697354

We're sorry to hear that, PureArcticWolf. What is your order number so we can apply the free shipping and process the refund for you?

Can you also tell us your facebook name so we can check your messages? We hope to hear from you soon.

ID
#1547221 Review #1547221 is a subjective opinion of poster.
Service
Shapermint Customer Care
Reason of review
Order processing issue
New Reviewer

Where is my package

I order on may 3,2019 got it yet .please let .e no something ASP!!!!!
View full review
1 comment
#1697395

We're sorry that you still haven't received your order yet, BountifulButterfly678. What is your order number or your email address so we can look into it and check the tracking status.

You may also send us a private message with your order details through our facebook page. We hope to hear from you soon.

ID
#1545333 Review #1545333 is a subjective opinion of poster.
Location
Jackson, Mississippi
Service
Shapermint Shipping Service
Reason of review
Order processing issue
New Reviewer

Order have not received

I order a black boxer style size 4x . The date I place order on May 12 after midnight so it might show. May 13, 2019. Today is May 27, 2019 I still have not recieved my order have order 2 other times recieved order within a week. Plea se contact me at lovedenise@***.com Thank You.
View full review
1 comment
#1697399

We're sorry for the delay, BasicWren555. Would you mind telling us your order number so we can look into it and track it for you?

You may also send us a private message with your order details through our facebook page. We'll have someone ready to assist you there.

ID
#1544000 Review #1544000 is a subjective opinion of poster.
Service
Shapermint Shipping Service
Reason of review
Order processing issue
New Reviewer

Refund

I had spoken on phone and rep told me that I am entitled for refund till May 31, 2019 and now when I am trying to get my refund it comes that I can't get my refund. What I am supposed to do?
View full review
1 comment
#1697407

Hello there, SmartMoth139. Please send us a private message with your order details through our facebook page so we can help you process your refund. We hope to hear from you soon.

ID
#1543593 Review #1543593 is a subjective opinion of poster.
Service
Shapermint Customer Care
Cons
  • No phone number to contact
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss
$82
Preferred solution
Full refund

Never received my order

I got 2 things from them and they emailed me saying my order has arrived when it never did!!! I messaged them and they replied MULTIPLE times saying the same thing, how they communicated with me about the situation when in reality they never did. THIS PLACE IS FRAUD. PERIOD. DO NOT BUY, DO NOT TRUST.
View full review
1 comment
#1697408

We're really sorry that you still haven't received your order, PissedConsumer1542620. We are definitely not a fraud and this is not the kind of service we want you to experience.

Can you tell us your order number so we can look into it?

You may also send is a private message with your order details through our facebook page. We hope to hear from you soon.

ID
#1542620 Review #1542620 is a subjective opinion of poster.
Service
Shapermint Shipping Service
Reason of review
Order processing issue
New Reviewer

Shapermint ordered

Unable to order tried for weeks. 315 506 **** mary ann
View full review
1 comment
#1697410

Hello there, SteepBrownBear. You just probably need to use a different browser or device. You may place your order here: www.shapermint.com You may also visit this link to learn more on how to place an order from us: https://help.shapermint.com/hc/en-us/articles/360015092733-How-do-I-place-an-order-on-Shapermint-

ID
#1539313 Review #1539313 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Order processing issue
New Reviewer

No satisfied with product return

I wishto return my order im not satisfied but i do t know order no what shall i do
View full review
1 comment
#1697413

Hello there, PlainLeopard. You may submit your return or exchange request here: https://returns-exchanges.shapermint.com/#/ All you need to do is put your correct order number and zip code.

Currently, our return shipping label is a prepaid, pre-addressed postal return label limited to U.S domestic returns and is yet to be available for orders shipped outside the U.S. To request for refund or exchange on your international order, simply send us a private message with your order details through our facebook page.

ID
#1534594 Review #1534594 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
New Reviewer

Money back for a product that wasn't received and what documents I need to get this done.

When I sent a message that I didn't receive one of the items I had ordered. A reply was sent but I was out of town and did not see the message until 4 or 5 days later. After that, I was not answered. It did not state what documents were needed to get said item or how to get my money back. Please let me know how to rectify this problem.
View full review
1 comment
#1702713

Hello there, ImportantClownFish126. What is your order number?

Can you also send us a private message with your order details through our facebook page? We hope to hear from you soon.

ID
#1524905 Review #1524905 is a subjective opinion of poster.
Service
Shapermint Customer Care
Cons
  • This website is a joke
  • Not enough information
Reason of review
Poor customer service
Loss
$2249
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

Estafa

Solo pedí una orden y me cobraron 3 si no se comunican conmigo cancelo todo 786440****
View full review
1 comment
#1702712

We're sorry to hear that, OfficialBlackbird843. What is your order number?

We would love to look into this and provide you a proper resolution. We hope to hear from you soon.

ID
#1520377 Review #1520377 is a subjective opinion of poster.
Location
Gadsden, Alabama
Reason of review
Order processing issue
New Reviewer

Frustrated

I started a return and when it got to the print label I got an error. I have tried everything and have sent several emails only to get auto reply emails that have NOT helped. #IJUSTWANTARETURNLABEL
View full review
1 comment
#1702711

We would love to help you with this, HarmoniousYak528. Send us a private message through our facebook page with your order details and we'll have someone help you with the return process.

ID
#1519380 Review #1519380 is a subjective opinion of poster.
Service
Shapermint Customer Care
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
New Reviewer

Return

I Need the address for Shapermint so I can return boy cut panties. Order number is SM113****
View full review
1 comment
#1702709

Hello there, NimbleMagellanicPenguin601. We can no longer process a return or exchange for your order because it's already past the 30 day period.

However, we can manually create a replacement order for you. Send us a private message through our facebook page with the size, color and the item you want and we'll have someone help you right away.

ID
#1511525 Review #1511525 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy