Shapermint Reviews

Show reviews that mention
order customer customer service service refund items item money number return
Filter review
New Reviewer

Refund

I haven’t received my 4 day shipment can I please get a refund
View full review
1 comment
#1738383

Hello, WeirdAxolotl. We're so sorry to hear that you haven't received your order yet!

We'd love to help you out!

Please send us a Facebook Message or email us at hello@shapermint.com with your details so we can have this checked. Thanks!

ID
#1635219 Review #1635219 is a subjective opinion of poster.
Service
Shapermint Shipping Service
Pros
  • No pros
Cons
  • Never received items
Reason of review
Poor customer service
Loss
$40
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

Return item for refund

I need to return the shaper because it doesn't fit ad would like a refund...
View full review
1 comment
#1737606

Hello, WeirdFurSeal279. We're sorry to hear that your shapewear didn't fit on you.

Did you follow your measurement by tape measure? We are here, ready to help you!

You can send us a message via our Facebook Page or email us at hello@shapermint.com with your order details. Thanks.

ID
#1633213 Review #1633213 is a subjective opinion of poster.
Product
Shapermint Body Shaper
Pros
  • No pros
Cons
  • Not american sizing
  • Doesnt fit
  • Poor customer service
Reason of review
Poor customer service
Loss
$25
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

LIES THE TELL HONEY! REGISTER A COMPLIANT WITH STATE'S ATTORNEY OR BBB IF YOU CANNOT GET YOUR MONEY BACK!

THIS COMPANY LIES. IF TOO LATE AND YOU FELL FOR IT LIKE ME, GO REGISTER COMPLAINT(S) WITH YOU LOCAL STATE ATTORNEY'S AND ANYONE THAT WILL LISTEN Stop the madness! This company represents that their product does something it does not do. It indicates it will refund all of your money. THEY DO NOT! They charge you to return the items back to them. Even after being proactive and contacting this company about their policy and intent by them to refund the FULL amount (When contacted prior to returning, their Rep.'s indicated I would get back all money. They even gave me a partial portion back before I even sent back the items to ensure I would definitely get all on my money). THEY ARE NOW RENEGING AND REFUSING TO RETURN $9.95 (per them, this was the shipping cost). An expedited cost that was not needed-/requested. The gimmick promotional purchasing protocol will hook you. BEWARE. Did not have the items 2-3 days. Sent items immediately back to company. Saw upon immediate arrival that this was misrepresentation of product features-/functionality (i.e., WILL NOT DO what it purported IT CAN DO AS shapewear). Open one small bag to see the fabric. I did not even take the other items out of their bags. I am still fighting them, but will be escalating with all types- (albeit legal-, consumer, governmental or banking entities) within my rights and purview for my $10 bucks. VESTED at this point because I have not gotten any use or benefit. DON"T DO IT TO YOURSELF. The headache in getting your money back equates to an actual "too tight" piece of shapewear...you may have access to "a" product-/solution, but the pain in use is worse than not having at all and as you would imagine...just not worth your time. AGAIN, DON'T DO IT.
View full review
2 comments
#1752516

This has been my experience with my Shaper Mint purchase as well, literally to a t! I’m so angry with this company for misrepresenting these products as well as the return policy!

#1737023

Hi there, ScholarlyPeacockButterfly418. We're sorry if you felt this way.

We see here that you already initiated the return for a refund and the refund fee was also included to the refunded amount. The shipping cost is non-refundable as we use it to pay the courier to ship your items to your place. We understand this might not be ideal for you.

What we did was we also refunded the shipping cost as a one-time courtesy and you can expect it to your account in 5 - 10 business days. We hope we are able to make things right for you and have a nice day.

View more comments (1)
ID
#1632585 Review #1632585 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Poor customer service
Loss
$10
Preferred solution
Full refund

I ORDERED WRONG SIZE BY MISTAKE

I RETURN THE MERCHANDISE ON AUGUST 6TH 2019 WITH AN OUT-OF-POCKET EXPENSE OF $25.50 OR NEXT DAY SHIPPING TO YOUR COMPANY WITH A SIGNED RECEIPT BY ONE OF YOUR MEMBERS OF STAFF I STILL HAVE THIS ISSUE ONGOING AND UNCUT RECONCILED I ALSO PLACED A NOTE IN THE GARMENT BAG AND PACKAGE TO THE CORRECT SIZE NEEDED AND THE ISSUE HAS NOT BEEN RESOLVED I AM REQUESTING A 3XL AND NO ONE HAS CALLED ME REGARDING TOOK FINDING OR RECEIVING OF MY PACKAGE THAT WAS RECEIVED ON AUGUST 6TH 2019
View full review
1 comment
#1731221

Aww. We're sorry to hear that you haven't received the replacement order yet.

We’d like to share your feedback with the team so we can resolve this.

Send us a message with your order details via our Facebook Page. Thanks!

ID
#1619539 Review #1619539 is a subjective opinion of poster.
Location
Bridgeton, Missouri
New Reviewer

BAIT & SWITCH

ITS NOT AMERICAN SIZING FOR WOMEN. DIDN'T FIT AND LOOKING AT IT, AND ATTEMPTING TO WEAR WOULD'VE SUFFOCATED ME. WAY TOO SMALL FOR THE SIZING YOU ASSIGNED TO IT.
View full review
2 comments
#1729410

We're so sorry to hear that it did not fit you, InternationalJay343. The sizes are actually true to size in inches by a tape measure.

We'll help you check the sizing and assist you further.

Please send your order details via our Facebook page. Thank you.

#1729405

We're so sorry to hear that it did not fit you, InternationalJay343. The sizes are actually true to size in inches by a tape measure.

We'll help you check the sizing and assist you further.

Please send your order details via our Facebook page. Thank you.

View more comments (1)
ID
#1615025 Review #1615025 is a subjective opinion of poster.
Location
Orangevale, California
Reason of review
Not as described/ advertised
Loss
$41
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

BAIT & NO SWITCH

THE ITEM I BOUGHT IS MADE FOR AN ASIAN WOMAN WHO WEIGHTS 80LBS. THIS IS NOT AMERICAN SIZING AND YOU SHOULD STATE THAT. I WANT MY MONEY BACK OR I'LL FURTHER YOUR INFO ONTO THE DISTRICT ATTORNEYS OFFICE IN THE SACRAMENTO, CALIFORNIA. YOU DON'T BELONG DOING BUSINESS IN CALIFORNIA.
View full review
1 comment
#1728419

We're sorry to hear that your shapewear didn't work as expected, InternationalJay343. What we offer are true to size by tape measure.

We are here to help you out.

Please send us a private message via our Facebook Page with your order details so we can address this properly. Thanks.

ID
#1615016 Review #1615016 is a subjective opinion of poster.
Location
Orangevale, California
Product
Shapermint Body Shaper
Cons
  • Not american sizing
Reason of review
Not as described/ advertised
Loss
$41
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

Disappointed in having to make a return when I clearly put in CORRECT sizes requested!

I purchased a high waisted shaping leggings ,June of this year. I received another one for a discounted price. I immediately had to leave out of the country for my Job. I ordered (2) size 3x but received (1) 3x and (1) small. I would have return earlier but just returned home from China and noticed the second package was a Small instead of a large. I have recommended this merchandise to fellow family members. Please allow me an exchange. Order #2547****.
View full review
1 comment
#1728418

Hello, StridentOyster. We're so sorry to hear your disappointment.

Allow us to make it up to you.

Please send us a message via our Facebook Page together with your order number and email address so we can address this properly. Thank you.

ID
#1614668 Review #1614668 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • I love the item in correct size
  • Item was a good fit
Cons
  • 2nd item was incorrect size
  • Doesnt fit
  • One size was not correct
Reason of review
Problem with delivery
Loss
$15
Preferred solution
Deliver product or service ordered
New Reviewer

Too small

I went with a smaller and I can not get it up. Please get me a larger size. My order number is 2585**** Give me a confirmation and I will send this back.
View full review
1 comment
#1728410

We're sorry to hear that your shapewear was too small for you, EarlyBumbleBee111. What we offer are true to size by tape measure.

We can help you to get the correct size for you!

You can message us through our Facebook Page together with your order details so we can better assist you. Thanks.

ID
#1614476 Review #1614476 is a subjective opinion of poster.

Complete scam

Ordered a size up from recommendation, still a struggle to get on. Will not stay up, rolls. They "lost" my info. Thankfully I bought through paypal, so I am hoping to get my money back that way. Talked to them on Facebook and they stopped talking to me as soon as I sent them my paypal receipts and told them I can just go through paypal to get my money if I have to.
View full review
1 comment
#1726385

We're so sorry to hear about this, PissedConsumer1611325. We'll definitely look into this and help you.

Please send your order details via our Facebook page and we'll assist you right away. Thank you.

ID
#1611325 Review #1611325 is a subjective opinion of poster.
Location
Watertown, South Dakota
Product
Shapermint Body Shaper
New Reviewer

Returns

I received my scoop neck cami today- its too small so i called to get return and refund information. NO one has contacted me yet.just got a text cofirming they received my call.
View full review
1 comment
#1727234

We're so sorry to hear about this, RuralPademelon218. We'll definitely look into this and help you out.

Please send your order order details via our Facebook page, or you may simply respond to the SMS that you received. Thank you.

ID
#1605633 Review #1605633 is a subjective opinion of poster.
Location
Saint Marys, Pennsylvania
Pros
  • Received it fairly quick
Cons
  • Doesnt fit
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss
$34
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

No customer Service

Trying to exchange sizes and exchange online would not let me exchange a 2 for 1 order. I tried contacting them via email. Emails say they will contact or they say we did contact. I don't consider an email saying that we got your message and will get back to you as customer service especially since they never contact you. This is the worst service and company to deal with. I would never purchase from this company you will have hours of aggravation. Still not contacted and still not happy. I can say nothing good about this company. Save yourself from the aggravation of an incompetent company.
View full review
1 comment
#1720577

We're sorry to hear that, RedundantWasp879. Please send us a private message with your order details through our facebook page and we'll have someone help you process an exchange. We hope to hear from you soon.

ID
#1597222 Review #1597222 is a subjective opinion of poster.
Service
Shapermint Customer Care
Pros
  • No pros
Cons
  • Poor customer service
  • No phone number or customer service
Reason of review
Poor customer service
Preferred solution
Contact me by phone and correct the problem
New Reviewer

Did not receive my order . Its 2 weeks now

Stay on the phone on hold forever. No one comes to phone a recording comes on says leave a message no one contacts you and then the phone cuts off so you can't leave a message
View full review
1 comment
#1719690

We're sorry to hear that you still haven't received your order yet, EdibleMantaRay935. We would love to check what happened, please send us a private message with your order details through our facebook page and we'll have someone assist you right away.

ID
#1592571 Review #1592571 is a subjective opinion of poster.
Service
Shapermint Customer Care
Reason of review
Poor customer service
Loss
$67
Preferred solution
Price reduction
New Reviewer

Horrible customer service

I do not have the SM # in regards to my order and I also cannot get anyone from the company to respond to me so I can return them. I trusted the company when I shouldn't have. they want me to return them to a foreign country and because I don't have the shipping cost to cover it, Paypal denied my claim against this company! Beware of buying from a company who does not want to assist you in any fashion! The product that came is too small and I just want my money back!!
View full review
1 comment
#1717235

We're sorry to hear about it, QuestionableRagdoll323. Please send us a private message with your order details through our facebook page so we can process your refund right away.

If you don't have your order number, kindly provide us your email address or your shipping address. We hope to hear from you soon.

ID
#1583434 Review #1583434 is a subjective opinion of poster.
Product
Shapermint Body Shaper
Cons
  • Do not fit
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss
$114
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

Cancel orders

Called phone number and no one there.
View full review
1 comment
#1717236

We would love to help you with your cancellation request, GrowlingBoykinSpaniel. Please send us a private message with your order details through our facebook page and we'll have someone to assist you right away. We hope to hear from you soon.

ID
#1580099 Review #1580099 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • No phone number to contact
Reason of review
Order processing issue
Loss
$108
Preferred solution
Cancel order

Made everything right.

Originally I was upset because they do not have a customer service phone line but once I got in touch with them and made my returns for the correct size. They corrected everything and I did not have to pay shipping and handling. YAY!!
View full review
ID
#1573364 Review #1573364 is a subjective opinion of poster.
Location
Columbus, Ohio
Service
Shapermint Customer Care
Reason of review
Poor customer service