Shapermint Reviews

Show reviews that mention
order customer customer service service refund items number item money return
Filter review

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Hole in product

I don't like being hung up on 3 times by an operated system
View full review
1 comment
#1792085

Sorry about that, Jessaca. If you need more help, kindly send us a DM via FB messenger. Someone from our Customer Care team will assist you right away.

ID
#1729295 Review #1729295 is a subjective opinion of poster.
Service
Shapermint Customer Care
Reason of review
Poor customer service
Preferred solution
Deliver product or service ordered

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Return

Nothing has happened. No one has been willing to help me
View full review
1 comment
#1792086

Sorry to hear that, Taeshaun. We would love to help you with your refund. Please send us a DM with your order details via FB messenger, and we'll have someone assist you right away.

ID
#1729195 Review #1729195 is a subjective opinion of poster.
Service
Shapermint Customer Care
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss
$40
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

Just don't do it. It's not worth it if your order is not correct

Nobody answers the phone. You are allowed to leave a message and no one ever calls you back. You are constantly encouraged to use the computer or text messaging service instead of talking to an actual person. Poor vision has made those options not acceptable for me, I need to speak to a human being. They refuse to help or even contact me.
View full review
1 comment
#1792089

We're sorry to hear that, Deliah. Please send us a DM with your order details via FB messenger, and we'll make sure that someone from our Customer Care team will assist your right away.

ID
#1729186 Review #1729186 is a subjective opinion of poster.
Service
Shapermint Customer Care
Reason of review
Poor customer service
Loss
$35
Preferred solution
Deliver product or service ordered

NO Recommendations

I have tries for months to reach someone about my order being wrong for the second time and there is no way to reach a live customer service representative and I still have not recieved the refund I requested online months ago. I now an disputing this order claim with my bank to try and get my money back in full. Shapermint is a huge SCAM and I would not recommend this company to anyone and they also should be shut down for scamming people of their money and FRAUD.
View full review
1 comment
#1792090

We're sorry to hear about your experience. Please allow us to make it right. Kindly send us a DM via FB messenger with your order details, and we'll have someone provide you the necessary resolution.

ID
#1728826 Review #1728826 is a subjective opinion of poster.
Location
Sylva, North Carolina
Service
Shapermint Shipping Service

No I was robbed $50

Did not recieved my orders
View full review
1 comment
#1792091

We would love to help you check the status of your order. What is your order number?

You may also send us a DM via FB messenger with your order details. Hope to hear from you soon.

ID
#1728433 Review #1728433 is a subjective opinion of poster.
Location
Brooklyn, New York
Service
Shapermint Shipping Service
New Reviewer

BEWARE!!BEWARE!!

DO NOT buy anything from this company! First, I was charged twice for a product and received only one. After numerous texts back and forth, with no results, I went to my bank and filed a claim to deny payment. While checking to see how much they owed me, I noticed the first money was back in my account. Yay. Today, I am trying to return the one item I did receive and I can't get through to the correct number. I keep getting order not found! How can my order not be found? They sent me an item and took money out of my account twice! Someone NEEDS to get in touch with me as soon as possible! I know they are waiting until the return date expires so they won't have to give me my refund! Customer service with this company is the WORST I have ever dealt with in my 66 years! PLEASE, read all the reviews because they print the good ones. Digging deeper into the reviews, I found many other people feeling the same way! I'm going to get in touch with the BETTER BUSINESS BUREAU to report this company is an SCAM!!! Betcha you don't read this review in any of their ads! Oh, I think you have to be a member of the "p____d off customers" group. Try it if you're not happy with this company. Good luck to everyone else who tries to get in touch with this company!
View full review
1 comment
#1792093

Hey there, Geneive. We're really sorry to hear what happened.

We're just swamped with messages at the moment. Please send us a DM via FB messenger with your order details, and we'll make sure that someone from our Customer Care team will be with you and help you resolve your concern.

We hope to hear from you soon. Thanks!

ID
#1728212 Review #1728212 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Poor customer service
Loss
$63
New Reviewer

BEWARE!!BEWARE!!

DO NOT buy from this company!!! First, I was charged twice and received only one item!! After numerous text messages back and forth, I still haven't resolved this problem. Second, I am trying to return the one item that I did receive, it didn't fit. Again, doing what I was prompted to do, there is NO order to be found!! And, no phone number. I am going to call the BETTER BUSINESS BUREAU to let them know this company is a SCAM!!!! Wonder if this review will be shown??
View full review
1 comment
#1792094

Hey there, Geneive. We're really sorry to hear what happened.

We're just swamped with messages at the moment. Please send us a DM via FB messenger with your order details, and we'll make sure that someone from our Customer Care team will be with you and help you resolve your concern.

We hope to hear from you soon. Thanks!

ID
#1728175 Review #1728175 is a subjective opinion of poster.
Service
Shapermint Shipping Service
Reason of review
Poor customer service
Loss
$63
Preferred solution
Full refund

NO! If you can't reach anyone but a virtual app or getting transferred to a message ctr that doesn't allow you to leave a message why recommend?

What interaction I couldn't even get a person to talk too! Let alone a chat or email . They just kept sending a text on how sorry they missed me even after I stopped trying. I ordered various items and one was "MISSING' but to no avail . I haven't really been contacted and I still have a missing item. I would have bought more but after this never again!
View full review
1 comment
#1791457

So sorry to hear that you haven't received your complete order yet, and that you're unable to reach us. We'll surely help you out.

Please send us a message via our Facebook page, or email us at hello@shapermint.com with your order details. Thank you.

ID
#1728124 Review #1728124 is a subjective opinion of poster.
Location
Des Moines, Iowa
Service
Shapermint Shipping Service

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Absolutely no real human response

Shapermint - Absolutely no real human response
3 days of trying. 6 phone calls....3 chats...8 emails...4 text All responded by robot cloned answer. Online return does not let you click final submit. Sends you to exchange screen. I need to return. order #sm272**** FRUSTRATED.. HELP me out Shapermint!
View full review
1 comment
#1791450

So sorry to hear that you're unable to process a return. Let us help you.

Please send us a message via our Facebook page with your order details. Thank you.

ID
#1728025 Review #1728025 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Fast delivery
  • Product seems worth the money
Cons
  • Returns are difficult
Reason of review
website return site NOT letting refund to go through
Loss
$36
Preferred solution
Full refund

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Unable to reach an agent

unable to process return on the website
View full review
1 comment
#1791449

Sorry to hear about this, Monette. Allow us to make things easy for you.

Please send us a message via our Facebook page, or email us at hello@shapermint.com with your order details. Thank you.

ID
#1727888 Review #1727888 is a subjective opinion of poster.
Service
Shapermint Customer Care
Reason of review
Poor customer service
Preferred solution
i would like to speak to someone.
New Reviewer

I need to return but do not have sm numbers I also have been trying to reach you but to no avail.

You have sent me several wrong items that I did not ask for. So please respond so we can resolve this problem quickly. Thank you. Wilma
View full review
1 comment
#1791445

So sorry to hear about this, Latoya. We'll surely help you out.

Have you already checked the confirmation email we sent? You'll find there the order number that starts with the letters SM. We'll assist you further.

Please send us a message via our Facebook page, or email us at hello@shapermint.com with your order details. Thank you.

ID
#1727871 Review #1727871 is a subjective opinion of poster.
Service
Shapermint Shipping Service

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Wrong size

The size of the shaper i purchased runs bigger than i expected. I purchased 2 Empetua high waist shaper, both are in L/M. It's like just a pant on me not shaping me, So i will prefer the smaller size XS/S or S
View full review
1 comment
#1791440

So sorry to hear that the shapewear didn't fit, Linn. We'll surely help you in processing an exchange.

Please send us a message via our Facebook page, or email us at hello@shapermint.com with your order details. Thank you.

ID
#1727805 Review #1727805 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Big in size
Preferred solution
Exxhange to a smaller size
New Reviewer

My order says delivered and it wasn't.

307**** were is my package I paid for?
View full review
1 comment
#1791428

So sorry to hear that your order hasn't arrived yet, Eythan. Let us help you.

Please send us a message via our Facebook page, or email us at hello@shapermint.com with your order details. Thank you.

ID
#1727754 Review #1727754 is a subjective opinion of poster.
New Reviewer

Return item for refund

I have been trying to contact somebody and customer service and only receiving automated emails. My other issue is I need to return an item and the order number is coming up as not found. I need to speak to somebody in person
View full review
1 comment
#1791427

Hi there, Trishia. Sorry to hear that you're unable to get a hold of a Customer Care representative to assist you with your return request.

The order number starts with the letters SM (ex:SM123456) and it can be found on the order confirmation email. Let us help you out.

Please send us a message via our Facebook page, or email us at hello@shapermint.com with your order details. Thank you.

ID
#1727443 Review #1727443 is a subjective opinion of poster.
Service
Shapermint Customer Care
Pros
  • No pros
Cons
  • Does not fit
  • Product did not perform as marketed
  • Free shipping rip off
Reason of review
Poor customer service
Loss
$28
Preferred solution
Full refund

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Great product lousy customer service

I ordered two bras, paid for two, only one came. Cannot get ahold of them. Their phone number says its after business hours no matter what time I call. They direct you to a web site which is confusing and inoperable. I have a receipt that says I paid for two.
View full review
1 comment
#1791425

So sorry to hear that you haven't received your complete order yet, Jamy. Allow us to look into this and help you out.

Please send us a message via our Facebook page, or email us at hello@shapermint.com with your order details. Thank you.

ID
#1727286 Review #1727286 is a subjective opinion of poster.
Service
Shapermint Shipping Service
Pros
  • Product is great
Reason of review
Poor customer service
Loss
$15
Preferred solution
Deliver product or service ordered