Shapermint Reviews

Show reviews that mention
order customer customer service service refund items item number money return
Filter review
New Reviewer

Double charged

I placed an order last night and was charged twice for two different amounts.
View full review
1 comment
#1768422

Oh no! So sorry to hear about this.

Let us look into your order and assist you.

Please send us a message via our Facebook page, or email us at hello@shapermint.com with your order details. Thank you.

ID
#1690277 Review #1690277 is a subjective opinion of poster.
Location
Chicago, Illinois
Reason of review
Problems with payment
New Reviewer

Wrong size shipped

when I called they hang up on me and I did not get no service I had to call back again then they said everyone was very busy and I couldn't take my car at that time I had to leave my name number and my email address still waiting to hear.
View full review
1 comment
#1767596

Oh no. We're so sorry to hear that you weren't able to get through to a customer care representative.

Don't worry because we'll definitely help you out.

Please send us a message via our Facebook page, or email us at hello@shapermint.com with your order details. Thank you.

ID
#1690001 Review #1690001 is a subjective opinion of poster.
Service
Shapermint Customer Care
Pros
  • I love the item in correct size
  • Its a quality product
Cons
  • Bad service no way to contact seller does not send products
  • Poor customer service
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss
$1
Preferred solution
Exchange
New Reviewer

Did not receive items I ordered

I ordered 2 pairs of shapemint and did not receive either pair plus they over charged me
View full review
1 comment
#1767421

Hi, GratefulCapybara442. We're so sorry to hear that you haven't received your order yet. You can send us a Facebook message or you can send us an email at hello@shapermint.com with your order details so we can better help you.

ID
#1689602 Review #1689602 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Bad service no way to contact seller does not send products
Reason of review
Problem with delivery
Loss
$80
Preferred solution
Full refund

Check price for something i just order and price did not show

what happen was I put in and order. I also, applied my coupon code correctly. I did not get the 20 percent off the first order. and I really dont like a company that I cant communicate with a person. Its virtually impossible to speak with anyone. and I am tired of being bombarded with all these emails. I think the product that is being advertised is not half off. I'm done.
View full review
1 comment
#1767354

So sorry that you felt this way and that you didn't get the 20% Discount, PissedConsumer1689478. You can simply contact us via our Facebook Page or email us at hello@shapermint.com so we can better help you.

ID
#1689478 Review #1689478 is a subjective opinion of poster.
Location
Missouri City, Texas
New Reviewer

My order not yet received but its say been delivered

I checked online for my order its says its been delivered .. when i checked to my mailbox no package. Even in my front door .
View full review
1 comment
#1767352

Oh no, EntertainingBeardedCollie! It shouldn't be! Can you send us a Facebook message or send us an email at hello@shapermint.com with your order details so we can check what's going on!

ID
#1689270 Review #1689270 is a subjective opinion of poster.
Service
Shapermint Customer Care
Pros
  • Never recieved product
Cons
  • Poor customer service
Reason of review
Problem with delivery
Loss
$39
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

Did not receive my order . Its 2 weeks now

i tracked my order to my town Alliston Ontario Canada. I got a notice from the post office that it was sent back to you. I would not have a problem with that but the order was put on my credit card. I would like my order if at all possible thank you Gisele Conforzi
View full review
1 comment
#1767350

Hi there, InstructiveBrazilianTerrier. Sorry to hear that you haven't received your order yet.

We’d like to share your feedback with the team so we can resolve this. Send us a Facebook Message or email us at hello@shapermint.com with your order details.

ID
#1688974 Review #1688974 is a subjective opinion of poster.
Service
Shapermint Customer Care
Reason of review
Problem with delivery
Preferred solution
Deliver product or service ordered
New Reviewer

Free shipping

I want a refund of shipping cost
View full review
1 comment
#1766966

Hi there. Thanks for reaching out and we'll be happy to assist you.

Did you try to enter the coupon code and encountered an error? Let us look into this further.

Please send us a message via our Facebook page, or email us at hello@shapermint.com with your order details. Thank you.

ID
#1688563 Review #1688563 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Order processing issue
Loss
$7
New Reviewer

Because you offered me $13.99 for a second pair on my order but you charged me 16.99

First time ordering . I am paying with PayPal I purchased one or if Boy sorts body shaker in size small . As I proceeded to pay , I was offered another or. For 13.99 , I Okayed the additional charge but was charged 16.99 . Plus tax and shipping .so instead of paying $34.00 for one or including shipping I’m being charged $52.39. . $4.+ to much Shocked
View full review
1 comment
#1766971

Hi there. Thanks for reaching out and so sorry to hear that you're having concerns with the charges on your order.

We will definitely look into this and assist you.

Please send us a message via our Facebook page, or email us at hello@shapermint.com with your order details. Thank you.

ID
#1688487 Review #1688487 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Pricing issue
Loss
$4
Preferred solution
Price reduction
New Reviewer

Never received my order

I ordered and paid for 2 products and never received my order. My order number is SM251****. Please mail me my order to Valerie Vega 11930 Leopard Street Apt 121, Corpus Christi TX 78410. Or please refund me the money for this order so I can purchase shape wear from another company. Please contact me by phone at my number 512-577-****. Sincerely, Valerie Vega
View full review
1 comment
#1766979

Hi there. So sorry to hear that you haven't received your order yet.

It says that your items were already delivered based on the tracking page. We'd like to verify some details from you, and we'll make sure that you'll receive your order.

Please send us a message via our Facebook page, or email us at hello@shapermint.com with your order details. Thank you.

ID
#1687844 Review #1687844 is a subjective opinion of poster.
Product
Shapermint Body Shaper
Pros
  • Never recieved product
Cons
  • Poor customer service
Reason of review
Problem with delivery
Loss
$43
Preferred solution
Deliver product or service ordered
New Reviewer

Resolved: To find order placed months ago

Didn’t receive exchange, original order was returned
View full review
1 comment
#1766327

Hi there. We're so sorry to hear that you didn't receive the replacement.

We'll definitely look into this and help you out.

Please send us a message via our Facebook page, or email us at hello@shapermint.com with your order details. Thank you.

Resolved
ID
#1687730 Review #1687730 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • I love the item in correct size
Reason of review
Poor customer service
Loss
$40
Preferred solution
Deliver product or service ordered
New Reviewer

Return item for refund

I order 2 Large of the shaper. A small size of one of the two items was sent. The small size was returned, but no return made to my account, or correct size sent to me Barine B Teekate 7056 Conroe Mill, San Antonio Texas 78253.
View full review
1 comment
#1766332

Oh no. So sorry to hear that you received an incorrect size.

Allow to further assist you with this.

Please send us a message via our Facebook page, or email us at hello@shapermint.com with your order details. Thank you.

ID
#1686775 Review #1686775 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Good quality goods supplied
Cons
  • Returns are difficult
  • Never received items
Reason of review
Problems with payment
Loss
$29
Preferred solution
Deliver product or service ordered
THIS IS AN ABSOLUTE SCAM
View full review
View full review
1 comment
#1766336

Hello there. We're so sorry if you think that we are a scam.

We definitely are not. Please know that we are always here, ready to help.

Just send us a message via our Facebook page, or email us at hello@shapermint.com with your order details. Thank you.

ID
#1686657 Review #1686657 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • No phone number to contact
Reason of review
Poor customer service
Preferred solution
NONE
New Reviewer

Very disappointed

I had ordered Shapermint over a week now and still haven’t received my order. I guess this is a scam to just take people’s money. How sad. This company should be ashamed of itself and shut down. Never will I order from them again. And when I call Customer service no one ever picks up. Very shady company.
View full review
1 comment
#1764295

Hi there, Aaurisa Ali Shahera. So sorry to hear that you haven't received your order yet.

Let's see what's going on. You can send us a Facebook message or email us at hello@shapermint.com with your order details so we can better assist you.

ID
#1683667 Review #1683667 is a subjective opinion of poster.
Service
Shapermint Customer Care
Cons
  • Never received items
Reason of review
Poor customer service
Loss
$34
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

Not Hassle Free Returns!

I followed the sizing chart but still found the item I ordered did not fit and wasn't what I expected. No worries they claim to have hassle free returns. WRONG! Although I can clearly see my order when I sign into my account it tells me "order not found" on the customer care page when I go to start a return. I have contacted the company through FB messenger with no success!
View full review
1 comment
#1763603

Hi there. We're so sorry to hear that your shapewear didn't fit, and that you weren't able to process a return.

Don't worry because we are here to help you out.

Aside from Facebook messenger, you can also chat with us on our website, or send us an email us at hello@shapermint.com for assistance. Thank you.

ID
#1683471 Review #1683471 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • No pros
Cons
  • No phone number or customer service
  • Returns are difficult
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss
$25
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

My order hasn’t been shipped

I haven’t received my order it said it was shipped can’t even track my order from the app. I don’t know why it’s taking over a week to send it to me. I’m starting to question why I order it just cause of seeing the good reviews I guess it’s not worth it.
View full review
1 comment
#1763054

Hi, there. We're so sorry to hear that you haven't received your order yet, and that you're unable to track it.

Don't worry because we are here to assist you.

Please send us a message via our Facebook page, or email us at hello@shapermint.com with your order details. Thank you.

ID
#1681736 Review #1681736 is a subjective opinion of poster.
Location
Brooklyn, New York