Shapermint Reviews

Show reviews that mention
order customer customer service service refund items item money number return
Filter review
New Reviewer

Question

I accidentally place an order the other day. I tried to talk to someone and was told no order. Now 127 came from my account. I need to cancel
View full review
1 comment
#2059819

Don't worry, Diane. We'll have this checked. To get started, please drop your email address and shipping address here: http://m.me/shapermint Thanks!

ID
#2852968 Review #2852968 is a subjective opinion of poster.
Loss
$127
Preferred solution
Let the company propose a solution

Orfer is wrong

I got my order it was supposed to have 2 items in it. a black highwaisted and a biege highwaighwaisted it only hac 1 I was chared$30 for them I thought I was getting 2 what happeed? I don't have and order number they never put that on the package My order was wrong from your company I got vacation instead of black it was supposed to be a high waisted short.

User's recommendation: Lauricekay@***.com.

View full review
1 comment
#2062199

We didn't mean to send you an incomplete and wrong order. We'd love to make this right and arrange another shipment for you with the exact same items as you ordered.

Send us your order details here, please https://m.me/Shapermint?ref=w15260442 . Thanks and we'll be waiting.

ID
#2851852 Review #2851852 is a subjective opinion of poster.
Location
Bozeman, Montana

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Incorrect order

Original review updated by user Sep 08, 2021
I received someone else's order. I want MINE!! Tried calling customer service but only got a recording repeating same thing and they hang up.
View full review
1 comment
#2059820

Really sorry about the mix-up, Georgianna. We'll make things right, be assured that you will get what you have paid for. For us to check this, please drop your order info here: : https://m.me/Shapermint?ref=w15260442

ID
#2851713 Review #2851713 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Great quality
Cons
  • Bad customer service
Loss
$24
Preferred solution
I would like to get MY order!

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Incorrect order

I received someone else's order. I want MINE! Tried calling customer service. I only got a recording repeating the same thing and they hang up.
View full review
1 comment
#2059821

Really sorry about the mix-up, Georgianna. We'll make things right, be assured that you will get what you have paid for. For us to check this, please drop your order info here: : https://m.me/Shapermint?ref=w15260442

ID
#2851665 Review #2851665 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Great quality
  • No pros
Cons
  • No contact number
Loss
$24
Preferred solution
I received someone else's order. I want MINE!!

My order not arrived

Yes where is my order or refund. I would like my refund because I'm tired if messing with this order it doesn't make any sense.
View full review
1 comment
#2059294

So sorry that you have not gotten yet your order. We're just having a slight hiccup due to the global shipping issues affecting our logistic partners, but for sure it's on its way now. Send your order info here: https://m.me/Shapermint?ref=w15260378 and we'll have it checked real quick.

ID
#2849539 Review #2849539 is a subjective opinion of poster.
Location
Raeford, North Carolina

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Confirmation email for my order

When I placed my order it said I would get a confirmation email that I have not received. I would like some kind of acknowledgment as to my order and what I paid. I have no confirmation of my order. I want some kind of receipt for my purchase, that I have not yet received.
View full review
1 comment
#2059296

So sorry that you have not gotten yet your order confirmation, Cheryl. Drop your email address and shipping address here: http://m.me/shapermint and we'll have this checked real quick.

ID
#2848134 Review #2848134 is a subjective opinion of poster.
Location
Dunnellon, Florida

Order placed today 8.30.2021

This is NOT resolved as of today 9.6.2021. Shapermint has been in touch via bot it appears telling me their Customer Service specialists are on top of it and will get resolved to refund fully within 5-10 days. As today is a holiday my first calls tomorrow will be to the Better Business Bureau to file a complaint and then to the WA State Consumer Protection office of the Attorney General, This company is a scam. Thank you for checking in. Nancy Thompson

User's recommendation: Never, ever buy from this company.

View full review
1 comment
#2058882

So sorry that you have not gotten yet your refund, Nancy. It usually takes for the funds to be posted back to your original payment method within 5-10 business days, and it may take some time for some banks, so it’s important to get in touch with them if it happens. Please send your order info here: http://m.me/shapermint and we'll have this checked real quick.

ID
#2846507 Review #2846507 is a subjective opinion of poster.
Location
Olympia, Washington

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Resolved: No email confirmation of order

Update by user Sep 06, 2021

I did further research and found that my order actually had not been placed as I thought so I decided to delete the order.

Original review posted by user Sep 06, 2021
I placed an order for a gra at 19.99 and size 4xl and the website said I should receive a confirmation email in a few hours. It has been more than a few hours. My name is Cathy Ferguson. Can you check on my order?
View full review
1 comment
#2062205

Hi, Cathy. We're sorry that your order did not go through.

We have ways to make this right and to make things easier for you. Kindly send us a message here http://m.me/shapermint , and we'll take care of everything from there.

Resolved
ID
#2846373 Review #2846373 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Pricing
Loss
$20
Preferred solution
Full refund

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Dont know what happened.I ordered 2 cami's

I ordered 2 cami's and the site keeps telling me to change my password. It's not showing me my order. What is GOING ON????
View full review
1 comment
#2062209

Thanks for bringing this to our attention and sorry about the hassle, Donna. We'd love to take a further look at what happened and fix this.

Please send us a message here http://m.me/shapermint and we'll jump right to it. We'll wait.

ID
#2845365 Review #2845365 is a subjective opinion of poster.
Loss
$52
Preferred solution
Let the company propose a solution

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Have not received an order I placed on July 11, 2021!!

They have not shipped my order that I placed on July11th and I am still waiting for it! They have finally contacted me and I really don't have anything good to say about this company! I have been in contact with them 12+ times and I am STILL WAITING!!!

User's recommendation: Buyer beware! They still have not sent my order!! I have been waiting for 2 months!!

View full review
1 comment
#2062211

We didn't mean to keep you waiting and this is truly unintended, Brenda. Allow us to make this right and check the status of your order.

Send us your order details here https://m.me/Shapermint?ref=w15260378 and we'll sort this out for you. Thanks.

ID
#2845143 Review #2845143 is a subjective opinion of poster.
Location
Terrace Bay, Ontario
New Reviewer

I hate this company. I can’t get anyone on the phone! I have not received my order! It said it was delivered but can not be found!!

Have not received my order it was supposed to be delivered to my door and it was not and cannot be found I was being charged for two of the same thing when I only wanted one so I have to pay for two and I also paid for speedy delivery and that did not happen. I I am very disappointed with your company I would like a refund all my money and I do not want to be in your little club anymore refunding my money and I was never placed an order with your company again!!!!!!
View full review
1 comment
#2057539

We totally understand your frustrations, Zelda. We're extremely sorry for the delay in delivery.

Please allow us to make things right and process your request. Please send us your order number or email at https://m.me/Shapermint?ref=w15260378 so we can resolve this with you the soonest we can.

ID
#2838287 Review #2838287 is a subjective opinion of poster.
Preferred solution
Full refund

Wrong order. I never talked with anyone. They hung up on me

I got the wrong order. Re #sm795****. Someone needs to call me to get me my correct order. Thank you. Carolyn Southgate
View full review
1 comment
#2057387

My deepest apologies on the mix up on your order. We'd love to send a new shipment for you. Please send us your order number or email thru https://m.me/Shapermint?ref=w15260442 & we'll sort the rest.

ID
#2837814 Review #2837814 is a subjective opinion of poster.
Location
Denton, Texas
New Reviewer

Unhappy

I keep getting charged $4.99 per month and I do not understand why. PLEASE CANCEL!!!!! And now I am being told in my review that I HAVE to write 100 symbols/letters. Please, please stop!!!! I do not want to be charged $4 99 each month anymore. Please remove me from your list.

User's recommendation: Please remove me from your monthly charge.

View full review
2 comments
#2057211

I would like to get refunded for ALL of the times I have been charged $4.99.

#2057209

Allow us to help you with the cancellation, Kierstan. Please DM us your email address so we can proceed. Send it through this link m.me/shapermint

View more comments (1)
ID
#2836917 Review #2836917 is a subjective opinion of poster.
Loss
$5
Preferred solution
Full refund

My package was never delivered

My package had an incomplete delivery address it was returned and yet I never got my product when they supposedly sent it out again
View full review
1 comment
#2057207

We understand how frustrating it is to wait on your order. Please get in touch with us via DM so we can work with you to get this resolved immediately. Reach us through this link https://m.me/Shapermint?ref=w15260378

ID
#2836438 Review #2836438 is a subjective opinion of poster.
Location
Orlando, Florida

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Unauthorized Payments

I have requested to discontinue and remove me from the Shapermint Club Membership, several months ago. I have notice that the charges are being taken out of my account again. I want these charges to STOP and refund back into my account asap.

User's recommendation: The company merchandise is good, I have no issues with their products. Try it, and see for yourself.

View full review
1 comment
#2056929

Thanks for bringing this to our attention. Please allow us to unsubscribe you from the Shapermint Club Membership and refund back your charges.

DM us at this link to get started. http://m.me/shapermint

ID
#2835101 Review #2835101 is a subjective opinion of poster.
Location
Thomasville, Georgia