Shapermint Reviews

Show reviews that mention
order customer customer service service refund items item money number return
Filter review

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Been trying to see where my order is!

Ordered products on Aug. 15 and still havent received them or heard when it would be shipped. After 4 attempts!! Ive been charged for the order. You cant get a live person only live chats and its very difficult to communicate! Did get a $4.94 refund but not products!! Was charged They say they will email me but nothing!!!
View full review
1 comment
#2056551

So sorry for your disappointment, Trula. Please give us a chance to turn things right, and make it up.

Can you DM us at this link, so we can better assist? https://m.me/Shapermint?ref=w15260378

ID
#2831871 Review #2831871 is a subjective opinion of poster.
Location
Acworth, Georgia
New Reviewer

Did not recieve my order and i got charged for over $75… its been more or less 3 months already…

Shapermint - Did not recieve my order and i got charged for over $75… its been more or less 3 months already…
I ordered shapermint through facebook and never got the package. It is more or less than 3 months already. And i was charged in my bank account for about $75 for 5 items and there is no way we. An call them ang talk to a real person to complainplease please please mail me the itnem or return my money
View full review
1 comment
#2056636

Oh my! We're sorry to hear this has been your experience, Angela.

We're eager to fix this and turn this around.

Please connect with out team on this link https://m.me/Shapermint?ref=w15260378. Talk soon!

ID
#2829385 Review #2829385 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Unable to speak to someone
Loss
$82
Preferred solution
Deliver product or service ordered

My order not arrived

I was trying to tell you guys I have not received my order they said my address was not right this is not my 1st time ordering from you. Order # SM793**** You should be getting back if you don't already have. Please deposit my back thank you.
View full review
1 comment
#2056188

We completely understand how frustrating to wait for the order you’ve been wanting to try. Totally appreciate you for being so patient.We are as much as excited for you for your order to arrive soon.

Please allow us to look into this and send you an update. Send us your order info directly through : https://m.me/Shapermint?ref=w15260378 and we'll take care of the rest.

ID
#2828958 Review #2828958 is a subjective opinion of poster.
Location
Raeford, North Carolina
New Reviewer

No one is answering my calls.

I have called on several times and have not been able to speak to anyone. A called someone in my area, i was put on hold then hung up on. This is not any kind of customer service. Infact it is rude

User's recommendation: Answer when someone calls.

View full review
1 comment
#2056637

Phone lines aren’t available at this time, Kyrillos. But that won’t stop us for taking care of our customers.

We understand how you might be feeling.

Please connect with our team on this link http://m.me/shapermint. We're eager to make this right.

ID
#2827871 Review #2827871 is a subjective opinion of poster.
Location
San Francisco, California

Recent order

I was not able to review my order before I entered my credit card info and felt I was taken advantage of. I hope your product is worth every penny that you charged. I won't order again!

User's recommendation: No recommendation.

View full review
1 comment
#2056183

We’d love to talk to you about this. Please know that we didn't mean for you to feel this way. Please send us your info directly through : http://m.me/shapermint , so we can look into this and resolve it with you the soonest we possibly can.

ID
#2827262 Review #2827262 is a subjective opinion of poster.
Location
La Junta, Colorado
New Reviewer

Because I haven’t received my shipment that I ordered and I’ve been looking for an email confirming that it’s been shipped out and I haven’t received not a damn thing

Thats how it started I forgot to reactivate my new credit card through the credit union end it didnt let it go through it first and then I renewed I I went and renewed or upgraded my credit card to the new credit card and you know I activated it and I ordered what I wanted and Im still waiting and that was like hi say about a week ago can you please give me a call my phone number is 616-213-**** thank you and pleasant day
View full review
1 comment
#2056638

We completely understand how frustrating it is to wait for the order you’ve been wanting to try, April. Allow us to check the status of your order.

Please chat with our team on this link https://m.me/Shapermint?ref=w15260378. We'll get this sorted out.

ID
#2826002 Review #2826002 is a subjective opinion of poster.
Loss
$33
Preferred solution
Deliver product or service ordered

Order placed today 8.30.2021

I did not reach Shapermint, I spoke with no one. My bank notified me of a pending charge from Shapermint that is far different in costs from what was calculated. Shapermint kept texting various offers pertinent to Labor Day Sale. I used the two offer codes for15% discount and another fir free shipping. Neither was honored. I want the whole order cancelled & will never order from them going forward. It feels like a bait & switch scam. I have sent them a CS complaint via Messenger. And yes, I remain pissed. Nancy Thompson 206.851.0360 nzt53@***.com nzt53@***.com

User's recommendation: DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY!

View full review
2 comments
#2056640

We can only imagine how you might be feeling, Nancy. We'd love to turn this around and get this fixed.

Please chat with our team here https://m.me/Shapermint?ref=w15260378 so we can get a closer look at your order. We'd love to make it up to you.

#2056639

We can only imagine how you might be feeling, Nancy. We'd love to turn this around and get this fixed.

Please chat with our team here https://m.me/Shapermint?ref=w15260378 so we can get a closer look at your order. We'd love to make it up to you.

View more comments (1)
ID
#2825588 Review #2825588 is a subjective opinion of poster.
Location
Olympia, Washington

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Exchange

Hello. I placed an order (#SM785****) and I need to exchange the entire order for a larger size. I tried to contact by phone but kept getting hung up on. Please advise on my next steps.
View full review
1 comment
#2056643

We've got your back, Sheryl. Good thing we offer exchanges for free!

We’d love to talk to you over the phone. But phone lines aren’t available right now.

Don't worry, you can chat with us here https://m.me/Shapermint?ref=w15260442. We'll process the exchange for you.

ID
#2823929 Review #2823929 is a subjective opinion of poster.
Location
New York, New York
New Reviewer

Not happy

Its been over a month and still have not received my order its horrible and then u try and talk to some one one and theee no one to talk to its all *** ! I have shared this cute with family and they have ordered to and its the same thing with them ! They are not happy Also ! I jst want my stuff i jst might not order from u guys ever again after this !

User's recommendation: Don’t buy.

View full review
1 comment
#2054803

My deepest apologies for the delay in your order & our response, Gloria. I takes a while for us to work our way to your part of the message queue.

We'd love to check on the status of your shipment & see what we can do to expedite your shipment. Please message us your order number thru https://m.me/Shapermint?ref=w15260378

ID
#2818794 Review #2818794 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Nonr
Cons
  • No cons
Loss
$50
Preferred solution
Get money for my time and disappointment

Charges

I have a extra charge on my checking account. I have not made a purchase this month. Why Am I charged.
View full review
1 comment
#2054805

I'm sorry to hear that. Allow us to check on it for you & refund the charges to make this right. Please message us your order number or email thru http://m.me/shapermint & we'll get right on it.

ID
#2817430 Review #2817430 is a subjective opinion of poster.

Returning of my items need refund, I need return label

I have spoke on email for a couple of weeks, I wanted to exchange my items didnt get no help. Now I want a refund also a return label to send them back. ASAP Im not very happy with what is going on .
View full review
1 comment
#2054809

I'm so sorry to hear that you weren't able to make your exchange or return. We'd definitely want to assist you with. Just send us a message on https://m.me/Shapermint?ref=w15260442 with your order number or email please.

ID
#2815288 Review #2815288 is a subjective opinion of poster.
Location
Dunedin, Florida

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

My order is MISSING an ITEM

Please refer to order # SM787****. After waiting 3 weeks for delivery now my order is missing an item. I was to receive a free pair of Empetura All Day High Waisted Shaper Shorts size 4XL in black per your promotion and I only received one pair. There was no note as to why? Please complete my order ASAP. Thank you, Elizabeth Jaspers

User's recommendation: This is the 1st time I am having problems.

View full review
1 comment
#2054810

I'm sorry that your order is missing your free shaper shorts, Elizabeth. We'd love to send that on a 2nd shipment to you. Please send us your order number, along with your waist & hip measurements thru https://m.me/Shapermint?ref=w15260442 & we'll sort the rest

ID
#2815285 Review #2815285 is a subjective opinion of poster.
Service
Shapermint Customer Care
Pros
  • Only received part of my order
Cons
  • Cannot call a live person
Preferred solution
Deliver product or service ordered

Wrong item

The item is stretched out and no support. Tried a smaller item and it's too small would like to return BOTH items Kimberly Leech 314-719-****
View full review
1 comment
#2054001

Really sorry that it did not fit the way you wanted. Let's have them exchanged for FREE to you best fit or style. To get started, please leave your order info here: https://m.me/Shapermint?ref=w15260442

ID
#2814228 Review #2814228 is a subjective opinion of poster.

Order

I have spoke with you guys 2 times and I still haven't received the rest if my order . I ordered shorts and a tank and only received the shorts . I have been told 2 times you would resent and still haven't got the tank. So yeah I'm upset!!
View full review
1 comment
#2053999

Really sorry to know about your missing tank top. We'll make sure to have it sent. Please leave your order info here: http://m.me/shapermint and we'll have this checked real quick.

ID
#2814013 Review #2814013 is a subjective opinion of poster.
Location
Indian Trail, North Carolina
New Reviewer

Return

No answer One of the phone number listed is invalid My name is lilian My number 714 925 **** Please can someone call me
View full review
2 comments
#2053403

We know a phone call would probably be quicker, but we're sorry we can’t provide you with one right now, Lili. We'll help you with your exchange request, and be assured that you will get your best fit. To get started, please send your order info here: https://m.me/Shapermint?ref=w15260442

#2053400

Really sorry that the shapewear is too big, Lili. Let's have it exchanged for FREE to your best fit. For us to check this, please send your order info here: https://m.me/Shapermint?ref=w15260442

View more comments (1)
ID
#2810243 Review #2810243 is a subjective opinion of poster.
Preferred solution
Full refund