Show reviews that mention
order customer service customer service money item refund items return number
Filter review

*** customer service

"Contact Us" just leads to a bot that promises to get back within 24hrs, could not find a phone number. Paid for two items, order was delayed two weeks, then only received one of the items even though the tracking number for both was the same. No invoice/packing slip, no contact, nothing. Will never buy from them again or recommend them.

User's recommendation: Take your business elsewhere.

View full review
ID
#2576532 Review #2576532 is a subjective opinion of poster.
Location
Alexandria, Louisiana

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Return

Disconnected 3 times. Never got a human voice. Sent three emails, never got return instructions. Replies were a bunch of fluff about how I can exchange something, I don't want. Just going to file a complaint with paypal.

User's recommendation: Run. They suck.

View full review
ID
#2576038 Review #2576038 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Refund is a lie
Preferred solution
Full refund

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Did not receive 2 out of 3 items that were delivered

On May 5, 2021, I order three items leggings and 2 camisoles for a total of $65.42. I did receive the leggings, and the other 2 items were delivered by USPS on May 14, 2021. The postman could of put the PKG in wrong mailbox n they never returned the item n kept the PKG. The orders no: SM706**** Tracking no.: 420060****612699****674384**** I would appreciate a refund on the other two items, and will reorder them at a later date. Thank you for youy attention to this matter.

User's recommendation: This company and their products are terrific. Not getting my delivery was not shapermint fault, but the postman putting it into the wrong mailbox, and not returning it.

View full review
ID
#2575209 Review #2575209 is a subjective opinion of poster.
Loss
$30
Preferred solution
Full refund

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

I never received my tights size med.

Well I can't reach them that's number one problem what's a number worth if it's disconnected or never has a person to reach

User's recommendation: Just to be aware.

View full review
ID
#2574764 Review #2574764 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • I never received my orders
Cons
  • Customer service is horrible
Preferred solution
Deliver product or service ordered

Incorrect order received

Very disappointed! I've made several orders before and up until now I've been very pleased with the shipping, ordering process, and the products. However, I received the wrong order and CAN NOT call to speak to a live representative. The chat set up that you have is ridiculous and totally NO HELP at all. I've found this process very frustrating, and as a customer I feel devalued. So I guess I'll just have to wait to see if I get my correct order, my money back or just ignored.

User's recommendation: Yes!! Make this process easier for your customers with live representatives.

View full review
1 comment
#2022163

We understand your frustration regarding the delay with our shipping, PissedConsumer2574748. We are taking steps to resolve this issue.

Please send us your order number and email address via private message on this link so that we can look into it. https://m.me/Shapermint?ref=w15260378

ID
#2574748 Review #2574748 is a subjective opinion of poster.
Location
Starkville, Mississippi

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Order never received. No one to confirm why

WHERE IS MY ORDER. I have nothing more to add Nsjsjsksnzbzhdbxbxvxbxbxhsjwmnzhshebensisjshdhshsjsjejsnsbzhsjsjsnsnsjskskeieiejebdbdjjsjsjdidjdj

User's recommendation: Terrible customer service.

View full review
1 comment
#2022160

We're very sorry to hear about the delay with the delivery, Elyce. We are experiencing shipping issues, and we’re taking steps to resolve them as soon possible.

Please share with us your order details on this link so that we can sort this out. https://m.me/Shapermint?ref=w15260378

ID
#2574645 Review #2574645 is a subjective opinion of poster.
Preferred solution
Deliver product or service ordered
New Reviewer

Late delivery

Paid for product. Did not receive. Poor customer service. Can't get ahold of anyone to resolve issue.
View full review
1 comment
#2022157

Oh, my. We're sorry to hear that you were not able to receive your package, Rosevelt.

It might got stuck while it is in transit.

Allow us to check what happened to it. Please share your order details here: https://m.me/Shapermint?ref=w15260378

ID
#2574609 Review #2574609 is a subjective opinion of poster.
Product
Shapermint Bra
Cons
  • Didnt get order
Loss
$32
Preferred solution
Deliver product or service ordered

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Return/Refund

I've been trying to contact someone, ANYONE to help me with a return. Ever since I received the shipment, I've tried to apply for a return. The shipment I received is still saying "unfulfilled" in my account so I'm unable to apply for a return. The wrong items were sent to me, wrong sizes, wrong colors, multiple of 1 item. All I want to do is return the items! Please, help!! Brittany Alvarado brittanyblondie@***.com Order #SM685****

User's recommendation: Don't Recommend, Pass!

View full review
1 comment
#2022155

Hi, Brittany. We're sorry if you were send the wrong item.

We'd like to make it right and send a replacement for the correct one.

All you need to do is reach to us on this link with your order details. https://m.me/Shapermint?ref=w15260378

ID
#2574494 Review #2574494 is a subjective opinion of poster.
Loss
$78
Preferred solution
Full refund

Didn't receive item

Since I still have not received my camisole or the refund for my camisole or a call back in regards to the miss camisole then I can't give you a review I am so disappointed and pissed off that nobody has called me back or reached out in regards to this issue and I have let everyone I know know that I have not received my items or any call back or anything from you guys your customer service sucks
View full review
1 comment
#2022132

We're sorry if there is a missing item on your purchase and have not received an update with it, PissedConsumer2573925. Can you provide us your order number and email address via private message on this link? https://m.me/Shapermint?ref=w15260378 We'll make sure to sort this out.

ID
#2573925 Review #2573925 is a subjective opinion of poster.

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

I made a mistake

i did not intend to order anything other than the tank cami---on sale for $19.99-----i don,t know how the other item got on the order----so, could you please remove it.....signed maria tougas and/or, call me at 502-531-****---thank you
View full review
1 comment
#2022130

Allow us make the adjustments on your purchase, Maria. Please reach to us on this link with your order details. http://m.me/shapermint We'll assist you from there.

ID
#2573871 Review #2573871 is a subjective opinion of poster.
Location
Louisville, Kentucky
Preferred solution
remove the item that i did NOT intend to order ---other than the tank cami---please and send me an e-mail to that effect---thank you ! maria rougas

Order issues

Phone hung up after 6 minutes, never able to speak to anyone. Tried to contact through website check but that was automated, so I have not gotten any answers Sad
View full review
1 comment
#2022127

We're sorry if the line might have been disconnected on the phone, PissedConsumer2573271. You can just reach to us here: http://m.me/shapermint Just let us know your concern and your order details and we'll take care of it from there.

ID
#2573271 Review #2573271 is a subjective opinion of poster.
Location
Palmerton, Pennsylvania

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Cancel Membership

Shapermint - Cancel Membership
I have email proof that I canceled my membership nine months ago, but I am still being billed $4.99 a month. Tried using their email, online chat and called the phone number but I always get a dial tone after they answer. Getting nowhere with these people!

User's recommendation: Do not join.

View full review
1 comment
#2022121

We're sorry if you were still billed after cancelling your membership with us, Aariana. No worries, just share your email address on this link. http://m.me/shapermint We'll take care of it.

ID
#2573000 Review #2573000 is a subjective opinion of poster.
Service
Shapermint Membership
Loss
$45
Preferred solution
Full refund

Never got a response from Shaper mint, so I will accept the products sent to me as a gift as I did not order them!!

Received products I did not order!! Not sure if I got someone else's order by mistake. Want to make sure I am not inadvertently signed up for a membership that I do not want.

User's recommendation: Good company but poor customer service!!

View full review
1 comment
#2022117

Hi, PissedConsumer2572817. If you received a package by mistake from us, you may keep it to save you the hassle.

But we would like to confirm if you did not make any purchase with us.

Can you share your order email address on this link? https://m.me/Shapermint?ref=w15260378

ID
#2572817 Review #2572817 is a subjective opinion of poster.
New Reviewer

DIDNT RECEIVE ITEM THEY SAID DELIVERD

I ORDER 3 ITEMS- 1 CAME PRETTY QUICKLY- THE NEXT 2 ITEMS WERE SET AND STATED DELIVERED BUT THERE WAS ONLY 1 ITEM IN THE PACKAGE -NO PACKING SLIP I TRIED T CONTACT ON MESSENGER AND CHAT AND GET THE SAME EMAIL WITH TICKETS BUT NO RESPONSE !! NEVER SHOP HERE AGAIN !!

User's recommendation: DO NOT SHOP HERE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

View full review
1 comment
#2022100

Oh, my. We're sorry to keep you waiting for a response, Virginia.

We'll send a replacement for the missing items. Please share your order details here: https://m.me/Shapermint?ref=w15260378 We hope that you can give us a chance to make this right.

ID
#2572578 Review #2572578 is a subjective opinion of poster.
Product
Shapermint Bra
Pros
  • Fit well
Cons
  • Did not get my order- poor customer service
Loss
$65
Preferred solution
Deliver product or service ordered
New Reviewer

In my order I noticed that the bra size is small I do not need small I need from One X to 2X and Brown please can you fix this order my name's Leticia Jimenez my email is L J lowercase 78245 at gma

I just made an order and the bra says small you need to change the size of the bra to 1x 2X and the color is brown I also picked Brown height up underwears the reaches of to the bra and for a discount I bought a second pair of underwear that goes all the way up to the top I picked was Brown the underwears high-top were Brown then for special I was able to get a second pair of underwear in another color so can you fix this from I already pay for it before you send out my merchandise can you change the size of the bra from small to 1x to 2X please help me or I have to cancel the whole order and stop the payment at the bank can you help
View full review
1 comment
#2022099

Oh, there is no need to cancel your order, Rosina. Just send us a private message on this link with your order number and email address. http://m.me/shapermint We'll make the changes on your purchase.

ID
#2572436 Review #2572436 is a subjective opinion of poster.
Location
Hollywood, Florida