Shapermint Reviews

Show reviews that mention
order customer customer service service refund items number item money return
Filter review
New Reviewer

Charge/Purchase

Getting charged after I cancelled my subscription. I have cancelled my subscription a few months ago
View full review
1 comment
#2104931

Really sorry about that, Kimberly. We'd love to see what happened. Kindly send us a message with your email and shipping address through this link, Http://m.me/shapermint so we further look into it.

ID
#3165058 Review #3165058 is a subjective opinion of poster.
Location
Sparta, Georgia
Cons
  • Can not talk to an actual person
Preferred solution
Full refund

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Concern about a recurring amount of $4.99 on my charge card.

Recurring charge of $4.99 on my charge card since 2020. Requesting the termination of this charge immediately! Your prompt response is vital. I can be contacted at 718 928 ****.
View full review
2 comments
#2104929

Allow us to process your request Terri. The $4.99 charge is for signing the Shapermint club. Kindly send us a message with your email and shipping address through this link, http://m.me/shapermint and we'll look into it.

#2105056
@Shapermint

The address is 2662 Running River CT Lawrenceville, GA 30045 Email address terrisledwards@***.com

View more comments (1)
ID
#3164967 Review #3164967 is a subjective opinion of poster.
Location
Atlanta, Georgia
Cons
  • Contacting the company is difficullt
Loss
$90
Preferred solution
Termination of recurring fee of $4.99
New Reviewer

Missing item

I been trying to get in touched with You for a long time.. You are Hard to contact never receive My Item .I have tried to inform You no luck
View full review
1 comment
#2104512

Really sorry you have not received your order, Lashonta. Let's work on a replacement. Kindly send us your order details through this link, https://m.me/Shapermint?ref=w15260378 so we can better assist you.

ID
#3161791 Review #3161791 is a subjective opinion of poster.
Location
Atlanta, Georgia
Loss
$30
Preferred solution
Let the company propose a solution

It took a long time and a lot of messages sent, but they finally caught on. They began sending personal responses, instead of bot messages and eventually resolved the problem.

First their tracking number didn't work. After multiple unsuccesful attempts contacting them to get a working tracking number, they finally sent one. I wanted to track it because the package never came. It was lost in the mail. I asked them to either refund the cost or send me a new package. It took multiple messaging again to get them to follow up on the lost package and then I finally got the package delivered. They did refund the shipping cost.
View full review
1 comment
#2104220

Thanks for sharing your recent experience with us. So sorry this happened. If you need anything else, please don't hesitate to reach our team on this link https://m.me/Shapermint?ref=w15260378.

ID
#3159521 Review #3159521 is a subjective opinion of poster.
Location
Feasterville Trevose, Pennsylvania
New Reviewer

I order and have not received them

Where is my order, I ordered on November 29 2021, I have not received it. My name is Anthonia Obomese and my phone number 832888****.
View full review
1 comment
#2104219

We are as much as excited for your order to arrive soon, Anthonia. Please send us your order details here https://m.me/Shapermint?ref=w15260378 so we can track your order.

ID
#3158987 Review #3158987 is a subjective opinion of poster.
Location
Houston, Texas
Loss
$70
Preferred solution
I need my order
New Reviewer

Never received product

Ordered from shaperminf over a month ago. Reached out and gave them Another chance since the package was lost. Waited a few days for a updated confirmation and still no product no confirmation and no refund . They don't have anyone you can actually talk to . It's all via messages. Just ridiculous
View full review
1 comment
#2104198

So sorry this happened. Please send us your order details on this link https://m.me/Shapermint?ref=w15260442 and we'll check the status of your replacement order. We'll keep our eyes peeled for your message.

ID
#3158977 Review #3158977 is a subjective opinion of poster.
Location
Newport News, Virginia
New Reviewer

Can’t get info about returning an item

I keep getting disconnected when I call to get instructions to make a return. I would to return this b4 I get an excuse about getting a credit. Id appreciate my money returned. Thank you. Cynthia Smith
View full review
1 comment
#2104104

We hear you're eager to reach our team, Cynthia. We'd be happy to get this sorted out. Just drop your order details on this link https://m.me/Shapermint?ref=w15260442 so we can get started.

ID
#3158010 Review #3158010 is a subjective opinion of poster.
Location
Dorchester, Massachusetts
Preferred solution
Full refund

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Dispute charge

Debit card charge not authorized. Charge by Shapermint showed on my debit card, did not place an order!

User's recommendation: Definitely not.

View full review
1 comment
#2104101

Sorry to hear this, Rebecca. We'd like to dig into this charges and sort this out.

Please send us a message on this link http://m.me/shapermint. Hope to hear from you soon!

ID
#3157377 Review #3157377 is a subjective opinion of poster.
Location
League City, Texas
Loss
$5
Preferred solution
Charge removed from my debit card

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Money not refunded

I have requested several times for a 65.00$ refund for merchandise that I returned, and the company acknowledged the return and promised refund. Whats ironic is I never ordered it to begin with!!! I have been battling this for 2 mos buyer beware of a Very shady company , extremely poor customer service.

User's recommendation: Don’t shop here.

View full review
1 comment
#2103681

Oh no! This is definitely not the experience we wanted for you, Colleen.

Please allow us to look into this further and make things right. DM us your info right here : http://m.me/shapermint and we'll take care of the rest.

We appreciate your patience. See ya!

ID
#3155712 Review #3155712 is a subjective opinion of poster.
Location
Grosse Pointe, Michigan
Loss
$65
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

Charged $4.99 automatic payment

Shapermint - Charged $4.99 automatic payment
I DID NOT authorize this payment. I want a refund, an apology and close any and all accounts with Shapermint. I am very angry that you can charge my account without my signature. I am notifying my bank and PayPal.

User's recommendation: Do not order from this company. They charge you without consent.

View full review
1 comment
#2104098

Sorry to hear you want to cancel your Shapermint Club Membership subscription, Barbara. Please send us a message on this link http://m.me/shapermint with your order details so we can initiate a cancellation of your membership.

ID
#3155463 Review #3155463 is a subjective opinion of poster.
Location
City Of Saint Peters, Missouri
Loss
$6
Preferred solution
Full refund

Missing Order

Tracking number: #420956****748699**** Order date: 10/31/2021 Order total: $28.49 I placed an order on 10/31/2021 that was processed and shipped out in good time. However, the tracking notification said order was out for delivery and immediately followed by an undeliverable/no response notification and package was being returned to the sender. This was the late afternoon of 10/10/2021 and I havent heard anything from Shapermint nor have I received a refund. No response to phone or text messages. Im not happy. If the items are not going to be resent, I expect a full refund ASAP. ~~Rita
View full review
1 comment
#2103496

Oh my! Sorry to hear your order has been sent back to us.

We'd love to get this fixed and arrange a replacement.

Please send us your order details and complete shipping address on this link https://m.me/Shapermint?ref=w15260378. Hope to hear from you soon!

ID
#3154603 Review #3154603 is a subjective opinion of poster.
Location
North Highlands, California

Need to lnow status of my order # SM854****

Have only received part of my order. Need to know status. Told that it was shipping out my Whistl. When I enquired about my order they couldn't find anything. Now they have shipped thru Yun Express..Still don't know where my orders are or when they will be delivered.don't order

User's recommendation: Don't order during Christmas. They take forever to deliver and don't keep you informed.

View full review
1 comment
#2103495

So sorry this happened. Orders may ship from different warehouses and can arrive separately. Please send us a message on this link https://m.me/Shapermint?ref=w15260378 with your order details so we can sort this out.

ID
#3154088 Review #3154088 is a subjective opinion of poster.
Location
El Paso, Texas

Need to cancel one of my orders

Could not find phone number to call and cancel an order and never received a confirmation email from them either. Dont know if it is a legitimate company
View full review
1 comment
#2102818

We definitely are legit. Allow us to process the cancellation on your behalf and make this smooth as butter.

Can you drop us your e-mail address or order number here, please https://m.me/Shapermint?ref=w15979346 . We'll sort the rest from there.

ID
#3148867 Review #3148867 is a subjective opinion of poster.
Location
Middlesboro, Kentucky
Cons
  • Couldnt resch customer service
Loss
$50
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

Order sm860****

My complete order was not delivered. I am missing the Bali bra one smooth U. 36DD Please advise when I will receive it as it is a gift. Thank you
View full review
1 comment
#2102671

So sorry you haven't got your complete order, Vita. Let's get this fixed and make things right.

Please send us your order details on this link https://m.me/Shapermint?ref=w15260378 so we can get started. Chat soon!

ID
#3148052 Review #3148052 is a subjective opinion of poster.
Preferred solution
The rest of my order in which I was charged for

I want to know about my order.

I placed a order online weeks ago, and I need you please help. I have always order and I would get it in a week.
View full review
1 comment
#2102638

Sorry for the delays. Let's dig into your order and check it's tracking status.

Please slide your order details here https://m.me/Shapermint?ref=w15260378 so we can better assist. Thanks!

ID
#3147727 Review #3147727 is a subjective opinion of poster.
Location
Las Vegas, Nevada