Shapermint Reviews

Show reviews that mention
order customer customer service service refund items item money number return
Filter review
Most helpful review
New Reviewer
Shapermint - I don’t recommend it
Shapermint - I don’t recommend it
Shapermint - I don’t recommend it
Shapermint - I don’t recommend it
To whom it may concern: I made a purchase on your site on 10/15. Ever since then, I have been charged 4.99 every month (11/16, 12/16, 1/16). I have contacted customer service multiple times and nothing has been resolved. I would like to request a refund of the money...
View full review
View full review
9 comments
#2043422

My deepest apologies on this, Patricia. It seems like you've signed up to the Shapermint Membership Club in one of your orders without realizing it.

We'd be glad to cancel it & refund all the charges for you. Just send us your email through this messenger link please http://m.me/shapermint

View more comments
ID
#1763851 Review #1763851 is a subjective opinion of poster.
Service
Shapermint Customer Care
Reason of review
Poor customer service
Loss
$8500
Preferred solution
Full refund

Returned Items to the Company-havent received new items or refund

I ordered a shaper panty & shaper short bundle on 4/29/21-received & item was too small-I retuened to Shapermint-been since August I returned-and havent received any response-I am just please with getting My items-I paid for-Im at loss of $44.85

User's recommendation: do not send wrong size items back-will not receive correct size items or refund.

View full review
1 comment
#2068696

Sorry to hear this. We would love to get this sorted out.

Please drop us your order details on this link http://m.me/shapermint. Looking forward to chatting with you.

ID
#2910192 Review #2910192 is a subjective opinion of poster.
Location
Petersburg, Virginia

Havent received returned items

I still havent heard from shapermint_Ive lost $44-All I want is My items-nanbesexy22@***.com-Shapermint is a scam
View full review
1 comment
#2068697

We hear you're egaer to reach us. We'd love to make it up to you.

Slide us your order details here https://m.me/Shapermint?ref=w15260442 so we can better assist you. Talk soon!

ID
#2910105 Review #2910105 is a subjective opinion of poster.
Location
Petersburg, Virginia
I received 2 bras from this Shapermint that I didnt order. I was billed under the name Truekind. I cant find out what is going on! Im tired trying to figure this mystery out! Im filling a grievance with PayPal! User's recommendation: Buy from a reputable company
View full review
View full review
2 comments
#2067940

Hi. So sorry about the confusion.

Truekind is a Brank, while Shapermint is a Marketplace, which offers Truekind brand shapewears.

We'd love to help you check further about your order information. Kindly send us your e-mail address here http://m.me/shapermint and we'll take care of it from there.

View more comments
ID
#2902370 Review #2902370 is a subjective opinion of poster.
Location
Pittsburgh, Pennsylvania
New Reviewer

Need help

It would be great to TALK to a person instead of having to write everything out. I wasn't getting any help from the robot.
View full review
1 comment
#2067939

So sorry you've had to deal with the automated messages, Janet. They're just there to help in getting your order details so our representatives can jump right to the main concern.

Please don't mind them.

Rest assured, our representatives will be there to sort your concern. Send us a message here https://m.me/Shapermint?ref=w15260442 so we can better talk.

ID
#2900128 Review #2900128 is a subjective opinion of poster.
Preferred solution
Let the company propose a solution

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Return

First: I was doing an online chat with someone there and she told me to go to the Just Ask page, fill out the form and that there would be a $1 charge. My credit card was declined and I got an immediate text from my bank asking if I had made a purchase from "JA" for $46 and of course I said no. Second, I was doing the online chat because on or around Aug. 24th, I ordered two camis from you, but I do not have a confirmation or shipping info. on this order. I received the camis in a short time. I would like to return them as they are way too small (another issue) and I don't like the fabric they're made of. There was no packing list in the pkg. I received and no order no. on the outside of the pkg. My problem right now is that I don't have an order no. to put on the return form on your website. When I go to my account on your website, there is not an ordering showing from Aug. 24th and my previous purchases ARE on there. . . . As you can see, I have a MESS here. Can you please help me, startig with why there was a $46 purchase on my cc? Thank you.
View full review
1 comment
#2067937

We're here to help, and we have ways to turn your experience around, Peggy. Lean on and put the work on us. Just send us a message with your e-mail address here https://m.me/Shapermint?ref=w15260442 and we'll take care of your return request from there.

ID
#2899850 Review #2899850 is a subjective opinion of poster.
Loss
$46
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

Free tights today

Wanted to make sure I get my free tights for todays order XL. I just made an order for bralettes. (3). Would like a call back to make sure customer service got it. (210) 710-****
View full review
1 comment
#2067935

Hi, Maria We're thrilled to give you FREE shapewear as an appreciation. We have ways to check if you got it on your order. Send us a message with your order details here http://m.me/shapermint and we'll take care of the rest.

ID
#2899425 Review #2899425 is a subjective opinion of poster.
Preferred solution
Deliver product or service ordered

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

I want to return my order

Original review updated by user Sep 22, 2021
Scam, scam, scam. Ordered two bras and three shaper shorts. One of their biggest selling points is "fast and easy returns!" I wouldn't have ordered from a random online company otherwise. What they really mean by fast and easy is chat bot purgatory and promises to email with no emails actually turning up and dropped calls and shipping label links that lead to dead tabs. DO. NOT. TRUST. They're $100 richer for my stupidity. Fool me once, shame on me. Fool me twice... My issue has NOT BEEN RESOLVED. 9.22.21

User's recommendation: SCAM!!! RUN!

View full review
1 comment
#2067020

So sorry that you have to deal with these, Cecily. We'll turn your experience around, and we'll have your items exchanges for FREE.

Probably a different size or style could help. Leave your order info here: https://m.me/Shapermint?ref=w15260442 and we'll have this fixed promptly.

ID
#2896145 Review #2896145 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Website not easy to exchange products
  • Only bots reply to you
  • Cannot call a live person
Loss
$100
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

Question about an order

The first number I called repeated a message to me five times and then disconnected me. The next number I called said it was not in working order

User's recommendation: Do business with a company that is easier to talk to somebody.

View full review
1 comment
#2067022

We know a phone call would probably be quicker, but we're sorry we can’t provide you with one right now, Debby. Send your order info here: http://m.me/shapermint and we'll have this fixed real quick. Thanks!

ID
#2895664 Review #2895664 is a subjective opinion of poster.
Preferred solution
I received an extra large and want to know the difference in measurements of a large
New Reviewer

Wrong order

Never mind...I'm okay with the order...thanks...lol on the pissed customer....ignore my voicemail...Happy
View full review
1 comment
#2066441

Got it, Genee. If you need further help, we're just one message away here: https://m.me/Shapermint?ref=w15260442 Thanks!

ID
#2893710 Review #2893710 is a subjective opinion of poster.
New Reviewer

Dissatisfied and poor customer service

I never received the original confirmation email from the time the order was placed. Received the order, then it comes in the wrong size and the quality isnt the greatest for the purchase price. Tried to get a phone number over the chat and they wouldnt give it to me. I dont own a home computer or printer so I cant print return labels. This is the exact reason why I hate shopping online!!! Nobody to speak to at all!!

User's recommendation: Be careful, not good quality and customer service sucks.

View full review
1 comment
#2066442

Really sorry that you have to deal with these, Cindy. We'll turn your experience around, and be assured that you will get what you have paid for.

Drop your order info here: https://m.me/Shapermint?ref=w15260442 and we'll have this fixed promptly. We know a phone call would probably be quicker, but we're sorry we can’t provide you with one right now.

ID
#2892612 Review #2892612 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Good advertising and marketing
Cons
  • Harassment by phone ads daily on my phone
  • I want full refund on my account i ordered today
  • Poor customer service
Loss
$58
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

I was sent an extra bra that is not my size.

I bought two bras. They sent an extra one that is size XL. Would you like for me to return it? If so how?
View full review
1 comment
#2066443

So sorry to know about the extra item that you've got, Rielly. No need to return it to us, to avoid any hassle on your end.

Consider it as a gift, or you can donate. By the way, how's the 2 bras?

Do they fit fine? Let us know if you need further help, and we're just one message away here: http://m.me/shapermint

ID
#2892525 Review #2892525 is a subjective opinion of poster.

Wrong items received

Hello, I contact the Shapermint e-chat when I received 2 extra large bras instead of the order I placed. I was informed that I didn't need to return them and could donate them and that I would receive my order which I never did. As a result, I disputed my charge with Discover and had my credit reversed. I tried calling without success and have not been impressed with customer service. The order number is SM769****. That's what I was supposed to receive and never had back in July! Please help. Thank you, Grace
View full review
1 comment
#2065969

Really sorry about the mix-up, and you have not gotten yet your correct order. We'll make sure to have this fixed, and will check the status of your replacement order for the right items.

Please leave your order info here: https://m.me/Shapermint?ref=w15260442 to get started. Thanks!

ID
#2889712 Review #2889712 is a subjective opinion of poster.
Location
Williamstown, New Jersey

I canceled a membership and they billed me anyway!

I am a customer of Shapermint. They offered me a free 30 day membership, with the understanding that I could cancel anytime with no hassle. I canceled the membership 1 day prior to the 30 day membership ending and the still billed me! I have yet to speak with or hear from anyone with the company! I actually like the products, however they are not the only preveyors of shape wear! Ready to drop them from my list of favorites!

User's recommendation: I will not recommend due to poor customer service.

View full review
1 comment
#2065971

Really sorry that you have to deal with this. We'll turn your experience around, and we'll have this checked.

By the way, please know that once your Shapermint Club is cancelled, you will also lose your access to different EXCLUSIVE benefits, such as Free Priority Shipping, Dedicated 24/7 Customer Support, Access to Exclusive Content, Secret Community and Exclusives Deals and Freebies.

Please leave your email address here: http://m.me/shapermint to get started. Thanks!

ID
#2889111 Review #2889111 is a subjective opinion of poster.
Location
Charlotte, North Carolina

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Exchange, ordered the wrong size

I was on hold with customer service and then the call dropped. I wasn't all that aggravated before, but I am now. So, my issue is not yet resolved. I ordered an Empetua scoop neck Cami I. XL and I would have to go back to elementary school to squeeze into it. However, I really love the Empetua High-Waisted Active Control Leggings!
View full review
1 comment
#2065973

So sorry that your shapewear did not fit the way you wanted, Susan. Let's have it exchanged for FREE to your best fit or style. For us to check this, drop your order info here: https://m.me/Shapermint?ref=w15260442 and Thanks!

ID
#2888865 Review #2888865 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Contact us option is difficult
Preferred solution
Exchange

Free gift

On my last order, I spun the wheel and received a free gift of black stockings. When it was added to my order, you charged me $17! Please adjust that to zero. I like your products.
View full review
1 comment
#2065977

So sorry that you were charged for an item that's supposed to be free. We'll have this checked.

Please leave your order info here: http://m.me/shapermint to get started. Thanks!

ID
#2887828 Review #2887828 is a subjective opinion of poster.
Location
Gibsonia, Pennsylvania

Why Trust Reviews on PissedConsumer?

  • Professional auto and live moderation
  • 100% user-generated content
  • Equal opportunity and protection
  • Zero tolerance for fake reviews
  • Verified content

For more information read Blog article