Shapermint Reviews

Show reviews that mention
order customer customer service service refund items item number money return
Filter review

Complaint/refund

Shapermint - Complaint/refund
Shapermint - Complaint/refund
I did not receive a order. Spoke with a person name Louise, and still did not receive it. The order was your high waisted short. It was with 5 other orders and it did not come with those orders. This order was placed Sept 27, 2021. I did a return on the 5 orders, (were too big), with the help of Louise, but kept the High waisted short. I received my refund on the 5, but did not received the high waisted short. I would like to either receive the order or my refund.
View full review
1 comment
#2095476

Sorry you've had to experience all these and that you haven't received your High-waisted Shorts yet. Allow us to turn things around and check what happened.

Rest assured, you'll get what you paid for. Drop us your order details here https://m.me/Shapermint?ref=w15979346 and we'll have the rest sorted out from there.

ID
#3086219 Review #3086219 is a subjective opinion of poster.
Location
North Richland Hills, Texas
New Reviewer

Change an order

Not satisfied because id rather talk to a person and not leave a message!! It could be fixed if somebody called me asap.

User's recommendation: Please have people available to talk to.

View full review
1 comment
#2094513

We’d love to talk to you over the phone Jaya but, our phone lines aren’t available right now. Kindly send us a message through this link https://m.me/Shapermint?ref=w15979346 and we'll help you process your request.

ID
#3085997 Review #3085997 is a subjective opinion of poster.
Preferred solution
Let the company propose a solution

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer
Reading the other reviews there seems to be a pattern of misdirecting orders to the wrong address so items are NOT delivered to the customer who paid for them. When checking the USPS tracking number that Shapermint emailed me, I got a very odd message from USPS that...
View full review
View full review
2 comments
#2095848

I heard back from Shapermint via email. They confirmed that the address they had was correct and sent the correct order to the correct address.

I must admit that I was surprised that within 3 days I received the order (on Nov 24).

The items were as described and we are satisfied with them. Thank you

View more comments
ID
#3084474 Review #3084474 is a subjective opinion of poster.
Loss
$89
Preferred solution
Full refund

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

They will not honor a Redfund!!!

I ordered 4 Bras, but did not care for the fit or look. Tried to reach the Company to return, but they had me on Automation and would not send me the address to return said bras. Contacted my credit card Co. and they told me the Co. is in china....Figuresstay away

User's recommendation: Stay away from this Company!!!

View full review
1 comment
#2094389

We are sorry you have to go through such experience in making your refund, Loretta. Let us personally help you in getting your refund.

To get us started, send in your order details in this link. https://m.me/Shapermint?ref=w15260442

ID
#3083838 Review #3083838 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • I want my full refund
  • Refund policy is a lie
Loss
$87
Preferred solution
Full refund

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer
Their phone system is hanging up no matter which button I push, or which department I try to get into. Simply need help placing an order because my phone will not do it. I have a nice new iPhone but Ive always had issues with Shapermint orders, with other phones. No...
View full review
View full review
2 comments
#2094266

Really sorry you had this experience Beth. We’d love to talk to you over the phone but, our phone lines aren’t available right now.

Allow us to assist you to turn things around. We appreciate all your feedback. This will be noted and we'll consider this to improve our services.

We can help you place the order by sending us a message through this link, https://m.me/Shapermint?ref=w15979346. Hope to hear from you soon.

View more comments
ID
#3083334 Review #3083334 is a subjective opinion of poster.
Location
Tampa, Florida
Pros
  • Comfortable fit
  • Awesome oroduct
Cons
  • No contact number
  • Do not like having to jump through hoops to get customer service
Preferred solution
Let the company propose a solution

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Ordered yesterday didn't receive conformation emailed

Ordered yesterday and didnt receive conformation email.Did the order go through J need a conformation email
View full review
1 comment
#2094267

We'll be happy to check the order for you Maryann. Kindly send us a message with your shipping and email address through this link, https://m.me/Shapermint?ref=w15979346 so we can look up the order.

ID
#3083172 Review #3083172 is a subjective opinion of poster.
Preferred solution
Deliver product or service ordered
New Reviewer

Refund for return

The pads and the bra moved around couldn't get them back in place and their holds were all rolled up very uncomfortable
View full review
1 comment
#2093938

This isn’t the experience we want for you, Kathy. Allow us to get this fix.

Please send us a message through this link, https://m.me/Shapermint?ref=w15260442 and we will take care of it. Hope to hear from you soon.

ID
#3081108 Review #3081108 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • I just want to cancel my order
  • Cannot call a live person
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

Wrong address for the 2nd time

Shapenit cannot seem to get my address right! It has been sent to 2 different addresses than my own. I physically went to the last address hoping to get my package but they had already taken it back to the post office. At this point I just want my money back and I will never do business with shapermint again!

User's recommendation: No way!!

View full review
1 comment
#2093885

Totally understand how frustrating this can be Jil. This is not the experience we wanted you to have.

Allow us to turn things around. Kindly send us a message with your order details through this link and we'll take care of your request, https://m.me/Shapermint?ref=w15260378.

ID
#3077939 Review #3077939 is a subjective opinion of poster.
Location
Layton, Utah
Pros
  • Likes their bras
Loss
$42
Preferred solution
Full refund

I’ll fitting bra

AvI kept receiving multiple emails avoiding the problem at hand. I did receive one email where they indicated that I would get a credit For 2/3 of the cost! To date I still havent seen that credit.

User's recommendation: Avoid Shapermint completely.

View full review
1 comment
#2093348

So sorry that you haven't received your refund yet. We'd love to take a further look at this and resolve it as quickly. Kindly send us a message with your order details here https://m.me/Shapermint?ref=w15979346 and we'll sort the rest from there.

ID
#3076484 Review #3076484 is a subjective opinion of poster.
Location
Wallingford, Connecticut

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer
On order, I put my address and the shipping address. And at the very end, it tells me that it's going to my mailing address when I put a different address for the shipping!!! User's recommendation: Answer the phone instead of this stupid writing.
View full review
View full review
4 comments
#2093166

Really sorry about what happened Martha. We’d love to talk to you over the phone but, our phone lines aren’t available right now.

Allow us to assist you with your order. Kindly send us your order details through this link, https://m.me/Shapermint?ref=w15260378 so we can see what options we have for you.

View more comments
ID
#3074838 Review #3074838 is a subjective opinion of poster.
Loss
$101
Preferred solution
Deliver product or service ordered
Ordered on the 12th of this month and didnt receive my order. Well when you pay for something you expect your package to come. I didnt have this problem last time I ordered from shapermint
View full review
View full review
2 comments
#2092981

So sorry that you've been left clueless about your order's movement. Allow us to check further and give you an update.

Rest assured, you'll get what you paid for. Send us your order details here https://m.me/Shapermint?ref=w15979346 and we'll work on the rest from there.

View more comments
ID
#3071610 Review #3071610 is a subjective opinion of poster.
Location
San Antonio, Texas
New Reviewer

I am having trouble making an exchange and when I called their customer service number all you get is a recording and then the call ends.

I cant make exchange online and when I call their customer service number all you get is a recording and then call disconnects..
View full review
1 comment
#2091943

We’re sorry we can’t provide a phone number right now, Kim. But we are working hard to see what we can do in this department since we understand it’s important to be able to talk on the phone sometimes.

Don’t worry, we're here to assist you. Please send us your order info at : https://m.me/Shapermint?ref=w15260442 for a replacement.

ID
#3066657 Review #3066657 is a subjective opinion of poster.
Location
Chandler, Texas
Preferred solution
Help with exchange
New Reviewer

Made order said it was a scam

Order dine on Facebook which was a scam tried reaching customer service dept. Each time I called phone line was cut off. Could not reach anyone to talk to. Had to call my credit card company to cancel payment.

User's recommendation: Don't make order unless you are will to be stressed out.

View full review
1 comment
#2091946

We’re sorry we can’t provide a phone number right now, Danielle. But we are working hard to see what we can do in this department, since we understand it’s important to be able to talk on the phone sometimes.

Don’t worry, I’m here to assist you. Please us your info through : https://m.me/Shapermint?ref=w15260442 and we'll take care of the rest.

ID
#3066125 Review #3066125 is a subjective opinion of poster.
Location
Brooklyn, New York
New Reviewer
Order delivered 11/12/21 had wrong size item..what is best time to call &;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; speak directly with an associate. My ph# (860)303-****
View full review
View full review
2 comments
#2091743

So sorry for the mix-up on your order, Sylvia. Definitely not the experience we wanted you to have.

We're with you on this and allow us to turn things around and arrange another shipment for you. Send us your order details here https://m.me/Shapermint?ref=w15979346 and we'll sort the rest from there.

View more comments
ID
#3063515 Review #3063515 is a subjective opinion of poster.
Location
Niantic, Connecticut
Preferred solution
Deliver product or service ordered

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

My order is incorrect

My order wasn't ready to go threw.. try to get in touch with the company.. with in seconds my money was out of my account.. was trying to cancel the order at the time at the same time they were taking the money out of my account.. really upset..
View full review
1 comment
#2091430

We don't want to you to feel that way, Deborah. We'd be glad to check the status of your order.

Please send us a message using this link https://m.me/shapermint so we can further help. Appreciate your patience.

ID
#3062468 Review #3062468 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • I will like a refund
Cons
  • There is no one to help with the order
Loss
$74
Preferred solution
Full refund